За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

Адрес в PayPal: tfkibts@abv.bg

ТАМ СМЕ, КЪДЕТО ДРУГИТЕ НЕМОГАТ, ДА СИ ГО ПРЕДСТАВЯТ!

-

НИТО КРАЧКА НАЗАД- ЗАД НАС Е БЪЛГАРИЯ!!!!

"Обществото често прощава на престъпниците, но никога на мечтателите!"- Оскър Уайлд
НЕ СЕ САМОУБИВАЙ! ПЪРВО ИЗЧИСТИ БОКЛУКА ОТ БЪЛГАРИЯ! - GRANID

"Последен се смее, който стреля първи!" - ГЕНЕРАЛ ЛЕБЕД
"Логиката се поражда там където има МИСЪЛ. Защото там където има МИСЪЛ - трябва СМИСЪЛ!" - GRANID

четвъртък, 13 октомври 2016 г.

Саботирайте работното си място - made by CIA

Резултат с изображение за цру
През 1944 г. ЦРУ е създало ясно формулирана, простичка и работеща система от правила как да бъдеш некачествен и безполезен работник. По тази система днес се управляват цели държави.
Преди 72 години, през 1944, тоест малко преди края на Втората световна война, американското Бюро за стратегически операции (Office of Strategic Services) - което впоследствие през 1947 г се трансформира в познатото на всички ЦРУ (Central Intelligence Agency, CIA) - разпространява един секретен наръчник.
Целта на този наръчник е да улесни и насочи гражданите от страните, които вече са част от нацисткия блок, но симпатизират на антифашистката коалиция, как по-ефективно да се борят срещу режима на Хитлер.
Всички инструкции в наръчника са насочени към саботиране на производството. Наръчникът е гениален в простотата и ефективността си.

Наръчникът “Прости методи за саботаж на работното място” (Simple Sabotage Field Manual) е разсекретен през 2008 г. и днес този документ може да бъде прочетен в сайта на ЦРУ, накъдето и ще ви отведе линка.
Наръчникът е високо ефективна инструкция, насочена към обикновените хора, които искат да съдействат за отслабването на мощта на нацисткия блок и да забавят производствените темпове във всички сфери на производството. Ако я прочетете, ще се убедите, че да се превърнете в лош работник, никак не е трудно.
Независимо от сухия език и кратките формулировки, независимо от спецификата на контекста, всички съвети, част от които са публикувани в тази статия, ясно описват обичайното поведение на сътрудниците във всеки офис и във всяка област от живота ни днес.
Убедете се сами.

ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТНИЯ ПРОЦЕС

1. Настоявайте всички работни процеси да преминават по предвидените канали. Не търсете ясни пътища за решаване на работните си задачи, пречете на приемането на бързи и ефективни решения.

2. Изнасяйте речи. Говорете колкото се може по-често и по-дълго. Илюстрирайте идеите си с анекдоти и примери от личния си живот.

3. Когато е възможно, решавайте служебните си задачи с участието на комитети. Карайте ги да изучават и да разглеждат проблемите. Постарайте се да направите така, че комитетът да се състои от колкото се може повече хора - не по-малко от пет души.


4. Повдигайте неуместни въпроси колкото се може по-често.


5. Изисквайте подробни и точни формулировки по време на разговор, в протоколи и резолюции.


6. Настоявайте за повторно преразглеждане на въпроса, връщайте се към това, което вече е решено на предишното заседание.


7. Карайте другите да бъдат разумни, внимателни, и да се пазят от прибързани решения. Напомняйте им, че прибързването може да доведе до затруднения или проблеми в бъдеще.


СЪВЕТИ КЪМ РЪКОВОДИТЕЛИТЕ


1. Изяснете си кои от вашите сътрудници изпълняват най-лесната и незначителна работа. Измислете важни задачи и назначете именно тези хора да отговарят за тях. Хвалете и предпочитайте най-неефективните си сътрудници.

2. Настоявайте и напомняйте, че конкретната работа трябва да бъде изпълнена безупречно. Карайте сътрудниците си да я преработват всичко дори при най-дребна грешка.

3. За да съсипете екипния дух, повишавайте онези, които работят най-малко. Бъдете благосклонни към най-неефективните работници.

4. Организирайте конференция в момента, когато количеството неотложни задачи е достигнало критичната си точка.

5. Увеличете количеството процедури и инструкции, свързани със заплащането на труда. Назначете поне трима души, които трябва да одобрят документацията, с която би могъл да се справи и един човек.


СЪВЕТИ КЪМ РАБОТНИЦИТЕ

1. Работете бавно.

2. Максимално увеличете количеството почивки.

3. Работете лошо. Обвинявайте за това инструментите, машините, оборудването. Оплаквайте се, че ви пречат да вършите работата си както трябва.

4. Никога не споделяйте опита и уменията си с тези, на които те не достигат.

Много хора, работещи по този наръчник, разпознахте, нали?
И сред колегите, и сред началството, и сред управляващите цели държави. Ако сте запознати с начина на вземане на решения в администрацията на ЕС, то не е за чудене защо в Европа става все по-зле.

Може би политиците, управляващи страните,  не са такива идиоти, за каквито ги мислят обикновените граждани. Може би просто следват инструкции от подобни лесни и безопасни наръчници.



Няма коментари:

НА ШИПКА ВСЬО СПОКОЙНАЕ
Loading...

ИСТИНА ЛИ Е ТЕОРИЯТА НА КОНСПИРАЦИЯТА?