За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

Адрес в PayPal: tfkibts@abv.bg

ТАМ СМЕ, КЪДЕТО ДРУГИТЕ НЕМОГАТ, ДА СИ ГО ПРЕДСТАВЯТ!

-

НИТО КРАЧКА НАЗАД- ЗАД НАС Е БЪЛГАРИЯ!!!!

"Обществото често прощава на престъпниците, но никога на мечтателите!"- Оскър Уайлд
НЕ СЕ САМОУБИВАЙ! ПЪРВО ИЗЧИСТИ БОКЛУКА ОТ БЪЛГАРИЯ! - GRANID

"Последен се смее, който стреля първи!" - ГЕНЕРАЛ ЛЕБЕД
"Логиката се поражда там където има МИСЪЛ. Защото там където има МИСЪЛ - трябва СМИСЪЛ!" - GRANID

събота, 9 септември 2023 г.

‼️Има технология за бързо придвижване, скрита от хората, която се използва тайно под земята от световното правителство в продължение на десетилетия.




За по-голяма яснота обърнете внимание на следната комбинация: Магнит + Намотка от меден проводник + Батерия = „Магия“.


Според някои запознати можете да пътувате от САЩ до Япония за по-малко от 30 минути. Използва се само от елита. Те отдавна управляват подземна влакова система с магнитна левитация, скрита от обикновените хора.

Лос Анджелис до Ню Йорк за половин час: тунелен влак с над 10 000 мили в час, използван за подземни бази


Системата за много високоскоростен транзит (VHST) е концепция на Rand Corporation, която е представена на военнопромишления комплекс през 70-те години на миналия век.


Концепцията беше много по-напред от времето си, точно това, от което се нуждаеше тайното зловещо правителство, за да свърже огромните си разширения от подземни бази в Съединените щати и в различни региони по света.


Това би могло да предложи обяснение за някои от неотдавнашните странни звуци и бумтения в цялата страна.


Покойният (и вероятно убит) Фил Шнайдер говори за това, което той нарече електромагнитна влакова система Leviton, която се движи със скорости над 2 Маха.


VHST и предложените маршрути (огромни усъвършенствани тунелни системи) по време на концепцията му в началото на 1970 г. се вписват и следват други открития на изследователите на подземни бази, както и някои от моите собствени.


Интересен аспект в документа на Rand Corp. е фактът, че тунелите са твърде големи, за да изпомпват целия въздух наведнъж, за да създадат среда без триене, необходима за пътуване при скорости над 10 000+ MPH.


Въздухът трябва да се евакуира от тунелната система на сегменти с големи механизирани системи за врати, докато влакът преминава през всяка секция с парни затвори.


Електрически и механични шумове биха възникнали от такава работа на масивни врати на въздушни шлюзове в цялата тунелна система, след като подземните бази или VHST заработят напълно.


По време на този процес странни въздушни звуци, бръмчене и механизирани звуци ще продължат да съществуват, особено ако тунелите са на дълбочина от 400 – 800 фута (полуплитки по отношение на подземната основа). 


https://beyondthecurtain.wordpress.com/2012/04/14/l-a-to-n-y-in-half-an-hour-10000-plus-m-p-h-tunnel-train-used-for-underground-bases/



Няма коментари:

НА ШИПКА ВСЬО СПОКОЙНАЕ

ИСТИНА ЛИ Е ТЕОРИЯТА НА КОНСПИРАЦИЯТА?