За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

Адрес в PayPal: tfkibts@abv.bg

ТАМ СМЕ, КЪДЕТО ДРУГИТЕ НЕМОГАТ, ДА СИ ГО ПРЕДСТАВЯТ!

-

НИТО КРАЧКА НАЗАД- ЗАД НАС Е БЪЛГАРИЯ!!!!

"Обществото често прощава на престъпниците, но никога на мечтателите!"- Оскър Уайлд
НЕ СЕ САМОУБИВАЙ! ПЪРВО ИЗЧИСТИ БОКЛУКА ОТ БЪЛГАРИЯ! - GRANID

"Последен се смее, който стреля първи!" - ГЕНЕРАЛ ЛЕБЕД
"Логиката се поражда там където има МИСЪЛ. Защото там където има МИСЪЛ - трябва СМИСЪЛ!" - GRANID

четвъртък, 19 април 2012 г.

Историята на един Мъж 3- "В килията"

"В килията"

-Жената и любовника й...-каза Чука лежейки в леглото.
-Какво каза?
-Жената  и любовника й...
-Не мога да те разбера, какво искаш да кажеш?
-Убих ги. Върнах се след поредния курс по-рано и отидох в близкия бар да ударя някоя бира. Едно пиянде  от работата на жена ми, ми изтърси ни в клин ни в ръкав, че жена ми била курва , че се изчукала с всички от работата й без него... Сграбчих  го и му викнах-" Какво говориш бе изрод ?""Ще те смачкам като буболечка .!", а той ми се изсмя и каза, че и сега го прави в собствената ми къща, на собствената ми спалня. Хвърлих го на пода, излязох  от бара, взех си бойния чук от камиона и се запътих към вкъщи. Имах хубава жена; много хубава; една такава мъничка; леко мургавка  и много игрива; и приказлива. Имал ли си жена Буффон ?
-Не Чук не съм  бил женен, така и не намерих подходящата.
-Има си и добрите и лошите страни, но тогава... стигнах до вратата с чука в ръка, решен да строша вратата ... ох защо ли не го направих, може би щях да ги събудя  и нямаше да мога...Отключих вратата и се запътих към спалнята, пода бе от теракота  и не издадох никакъв звук. Стигнах до вратата и видях на пода свалени мъжки панталони и жартиери. Вратата бе открехната. Влязох и ги видях сгушени  един в друг, още потни да спят уморени след секса.
Тогава очите ми се напълниха с кръв и с един замах му строших главата, тя се събуди, но преди да гъкне  смазах и нейната. Имам малко момиченце, взех я от креватчето, тя се събуди и ми се зарадва. Разбираш ли, зарадва ми се. Отнесох я при майка ми и й я оставих с всичките ни пари. Попита ме какво е станало, но и казах, че ще разбере и че трябва да отида до полицията. И така..., отидох и се предадох. Пътувах с камиона из цяла Европа да ги издържам, не се прибирах  със седмици, но бога ми- макар и да имах възможност толкова много пъти, никога не й изневерих, а тя курватааа ...
-За това ли ти казват Чука?
-Мразя тоя прякор, но ми го сложиха надзирателите, още когато дойдох. Не ме оставят да забравя и да се помиря със себе си. А ти за какво си тук? Казаха, че си убил  някой който е влезнал у вас.
-Един съсед. Качваше се често на плочата на гаражите ни, които са долепени до новата ни къща, дори с баща ми веднъж видяхме негови стъпки, оставени по пясъка, който бе оставен в една от стайте, за да се използва за мазилка. Баща ми го бе предупреждавал  стотици пъти да не влиза в имота му, дори бе предупреден  неколкократно от полицията, но той се качваше да си маже стената на хотела който е долепен до гаражите ни. В същия ден когато застрелях това мръсно псе, бе погребението на баща ми. Дори и в деня на траур той се качи на плочата ни, най-нагло да си върши замисленото от него. Щом го видях, не издържах и го застрелях със служебното си оръжие.
-Служебно оръжие?
-Лесовъд съм, демек горски.
-Ясно.
-Колко е голямо момиченцето ти?
-Тогава бе на осем, но от тогава минаха пет години. Казва се Пролет.
-Хубаво име.
-Само да можеше да я видиш! Прекрасна като майка й.
- А за Щършела  и Куката знаеш ли нещо?
-До колкото съм чувал за тоя Щършел  е, че бил млад фермер и нещо не му дали некви  пари и той откачил. Занесъл цял кошер от ония старите- конусовидните, явно опакован някак си и го хвърлил в кабинета на тамошните отговорници по ония работи, дет  раздавали пари на фермерите и "заключил вратата с десет лева от старите. Пчелите се разхвърчали и почнали да хапят  де що видят. Били към 4-5 души. Едната жена от тях, от ужас скочила от прозореца, който бил на четвъртия етаж на тамошния Съвет и се размазала в бетона, а друга жена била силно ужилена и й спряло сърцето от многото ухапвания. Сред тях имало мъж, който съумял да разбие вратата, та успели да се отърват останалите.
А за Куката знам, че бил рибар на някакъв кораб  и шефа му, не му плащал три месеца заплатата, та когато му казал, че няма да му плати и този път, оня взел една кука и го разпорил, после го хвърлил зад борда.
-Значи и двамата убили заради пари?
-Така излиза на практика.
-Добре, ама защо му казват Щършела , когато той е бил пчелар?
-Тези който са му турили тоя прякор, едва ли правят разлика между пчели; оси и щършели .
Разкажи ми за процеса!
-Кой процес? За моя ли? За съдебния ми процес ли питаш...
-Аха...
-Какво  искаш да ти кажа?
-Еми..., как мина? Моя бе бърз. Признах се за виновен и ме осъдиха и ето ме тука вече пета година гния. Та казвайказвай !
-Еми и моя бе бърз, защото имаше много свидетели. Първоначално ме държаха в окръжния около една година, докато мине по инстанциите- където на всяка инстанция ме осъдиха. На края съдия Надя Петрова ми даде думата, след като ми даде 20 годишна присъда.
-Е, ако бачкаш ще излезеш след 13-15 годинки. Та, какво за думата?
- Станах и казах следното:
В тази държава беззаконието отдавна е взело връх. Крадци; измамници; рекетьори ; контрабандисти; доносници; продажници; корумпирани и всякаква друга долна измет и паплач вилнеят безнаказано в нея. Мафията е завзела всички институции, а вашата съдебна институция е най-корумпираната от всички. И искате ние обикновените  хора да вярваме сляпо в нейната безкористност , докато вие правите каквото си поискате, разграбвайки  и съсипвайки  България, паразитирайки на гърба на народа.
Да ме прощавате, но не мога  и не трябва  да приемам вашата присъда. Защото...,защото моята собственост и на всеки друг е неприкосновена  и всеки който дръзне без позволение да взима или да се възползва от нея, нарушавайки с това изсконните  мой права, ще трябва да си плати с живота си. НЕ, аз няма да чакам 5-10 години, за да получи  нарушителя присъда, или по-лошо порицание или предупреждение от тези власти на които той е пълнил с години гушите. Дойде  време сами да се вземем в ръце и да въздадем правосъдие по наше му, а не по тяхно му. Па тогава кой надделее. Вие мене, или аз вас. Обещавам ви, че с тази присъда не се свършва, а се започва моята битка срещу всички изедници . Ще кажете, кой съм аз? Че съм никой. Че съм сам, а вие мнозина. Щом нещата стоят тъй, тогава ще направя така, че аз да стана мнозинство. От днес се заричам, че до де  мога да дишам, ще се боря с всички сили и средства срещу всенародните врагове.Мислете му, защото бог е милостив, но Аз не.
-Хееехехехехе ... усещам, че ще се разбираме добре Крилате . Хахаха .
-За първи път ме наричаш със собственото ми име.
-Не бързай да свикваш!... Виж кв 'о! Дори да успееш да се измъкнеш от тук и да започнеш, да се разправяш с тези които си решил да се саморазправиш, ченгетата рано или късно ще те погнат и тогава какво?
-Те също поддържат тази корумпирана и продажна система Чук. Те съзнателно или не участват в терора на народа ни. Дори да има добри полицаи в сред тях, то или са шубета; или са с промити мозъци- слепи за реалността ; слепи; невиждащи, че ги използват за да държат пот контрол "дойната крава", за да могат другите безнаказано да крадат  на гърба на и без това полу -живия и полу-емигриралия  български народец . Топим се Чук, топим се. Срещу нас се води необявена война, скрита; тайна война, целяща да ни заличи и използва на свой ред нашите ресурси.
-Има нещо такова, но как да постъпи човек? От къде  да започне ?
-Ей! Въздухар ! Ще те свитнат , още преди да си и понечил да направиш каквото и да било. Те са глутница вълци. Те са братство . Нямаш никакъв шанс, особено  сам.
-Кои си ти?- обърна се Крилат към човека в съседната килия.
-Чуваш се на километри селянче.
-Ей, ченге! Не се бъркай в разговора ни!- изломоти Чука.
-Ти бивше  ченге ли си? За какво те прибраха тук? Да не би  да е за корупция или за злоупотреба  със служебно положение?
-Ако щеш ми вярвай, но нито за едното, нито за другото. Много се напъвах като тебе да оправям света и ме топнаха с три кила наркотици. Бяха ми ги подхвърлили в къщи. Инак си прав.
-За какво?
-Че има и добри ченгета, но в моя случай си затвориха очите и не ме защитиха, оставяйки да ме тикнат тук. За да си истински полицаи не е достатъчно да си добър, а трябва да си непримирим, да се бориш за всяко зрънце истина и срещу всяка неправда и трябва да си и доста луд. Тия ченгета дето ми бяха колеги се делят на няколко групички: такива който са там за добрата службица , те са страхливи лентяи; други са уредени бездарни връзкарчета - гъзолизци  и кариеристи; трети са обвързани с всякакви структури  на организираната престъпност- продажни копелета, които работят в полицията само да снасят информация  и да объркват и блокират всякакви опити на четвъртата група на истинските полицай, който се опитват да си вършат работата. Тези фалшиви  полицай и истински  престъпници се занимават с всякаква престъпна дейност- от трафик на хора, наркотици и оръжие, та до източване на ДДС  и Евро-фондовете.
-Че какво правиш тука, щом са те затворили за наркотици?
-Преди това застрелях един нарко -дилър при съпротива при арест. Той откри стрелбата пръв, но бях сам и застрелях човек който е хранил половината участък и бил редовен дарител на полицията. Какво си мислиш и аз имам семейство и аз имам момиченце, ако бях като другите, сега щях да си кретам службицата  и да си взимам допълнително хонорар от тоя и оня, ама  на тук съм.
-Какво би станало, ако някой отвлече дъщеря  ти за да я откара в Англия примерно, за да я принуди да проституира, а ченге.- обади се Чука.
-Ще го издиря; ще го проуча- къде  ходи; с кого контактува; какво обича да прави и след това ще го спипам на саме , ще го гръмна в едната капачка и ще го питам само за име и адрес на човека, който знае къде  е дъщеря ми. Ако откаже да съдейства ще го гръмна и в другата и ще му кажа, че ако не ми каже, същото ще се случи и на семейството му, защото щом той е такъв и те са същите. След като ми каже всичко ще му спестя мъките с куршум  в главата и ще продължа със следващия докато не я намеря.
-Иииии ... ти си бил истински звер  бе набуреее !- се закиска  Чука.
-Грешиш. Нищо няма да направиш.
-Какво каза бе пале!?- скочи  настървено полицая.
-Няма да направиш нищо, щото  си зад решетките.
-Ще ги прегриза със зъби и пак ще го направя.
-Да кажем че го сториш, нали знаеш, че срещу мафията сам не може- бързо ще те свитнат .
-Не ме цитирай  келеш! Там вън имам много свой хора, които биха убили за мене.
-Както стана с наркотиците ли?
-Те не бяха мой хора. От моите хора не съм искал да се мешат- така или иначе нямаше какво да се направи. Те бдят над семейството ми, та поне малко съм спокоен.
Издрънча  се нещо и се дочу проскърцане на стара количка.
-Книгииии . Искали някой книгиииии ?
-Кой е това?
-Бай Манол читанката. Тук е от доста време, отговаря за библиотеката на затвора.
-От колко дълго е тук?
-От двадесет и пет някъде . Убил на времето няколко цигани които нахлули една вечер у тях да крадат . Колега ти е бил- горски стражар от пазарджишко . Лепнали му 30-сет годинки. Бил е колкото тебе двадесет  и пет-шест години.
Почука се на вратата.
-Книги някой иска ли?
-Да, аз.
Отвори се прозорчето.
-Кой си ти?
-Аз, Крилат се казвам.
-Тогава не ти трябват книги. Фръкни  през джама  и отлитай по-далеч от тук!
-Подрязаха ми ги, само името ми остана.
-Кажи име тогава!
-Какво име?
-На желаната книга момче.
-Имаш ли "Война и Мир" и "Престъпление и Наказание"?
-ООО  май сме се подготвили за дълъг престой, а? Имаме ги, ще ти ги донеса скоро.
-ШШШШШ  Бай Маноле , я ми изкопай от някъде  някакво авто -списание, а?
-Ще видя какво мога да направя за тебе, но не обещавам, хайде  чао.
-Чук?
-Кажи бе Жоро . Жоро  Ченгето - така му казваме ние  тука.
-Къде  е Турчина? Днеска не го видях в столовата. Допило ми се е мастичка , та да ме уреди с едно патронче .
-Сигурно врътка  свирки на Триона. Питай утре Щършела , той ще знае повече. Знаеш, че не се занимавам с плужеци много-много.
-Кой е тоя Турчин?
-Един червей, български турчин е от силистренско .
-И как е попаднал тука?
-Ееее ... днеска се разби Буфон  с тия въпроси братче . Тоя е най-долна отрепка . Лежал е преди за изнасилвания, а за тука да дойде е отровил собствените си родители със стрихнин , защото не му давали да продаде фамилните им имоти.
-Ебах  му и майката с какви "хубави" хора са ме събрали.
ти  какво очакваше - пълен пансион с пацифисти ли? Хахахахаха .
  ***
Следва продължение!
ВСИЧКИ ЛИЦА И СЪБИТИЯ СА ИЗМИСЛЕНИ И СЪВПАДЕНИЯТА С РЕАЛНИ ТАКИВА СА ЧИСТА СЛУЧАЙНОСТ!
ТОЗИ РАЗКАЗ Е СОБСТВЕНОСТ НА GRANID. ИЗПОЛЗВАНЕТО НА КАКВИТО И ДА Е ЧАСТИ ОТ РОМАНА БЕЗ НЕГОВО ПОЗВОЛЕНИЕ СЕ НАКАЗВА СПРЯМО ЗАКОНА ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ!!!

Няма коментари:

НА ШИПКА ВСЬО СПОКОЙНАЕ

ИСТИНА ЛИ Е ТЕОРИЯТА НА КОНСПИРАЦИЯТА?