За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

Адрес в PayPal: tfkibts@abv.bg

ТАМ СМЕ, КЪДЕТО ДРУГИТЕ НЕМОГАТ, ДА СИ ГО ПРЕДСТАВЯТ!

-

НИТО КРАЧКА НАЗАД- ЗАД НАС Е БЪЛГАРИЯ!!!!

"Обществото често прощава на престъпниците, но никога на мечтателите!"- Оскър Уайлд
НЕ СЕ САМОУБИВАЙ! ПЪРВО ИЗЧИСТИ БОКЛУКА ОТ БЪЛГАРИЯ! - GRANID

"Последен се смее, който стреля първи!" - ГЕНЕРАЛ ЛЕБЕД
"Логиката се поражда там където има МИСЪЛ. Защото там където има МИСЪЛ - трябва СМИСЪЛ!" - GRANID

събота, 25 февруари 2012 г.

Терористът

 -Наричате ме терорист, защото съм забравил боен патрон в якето си по време на стрелба в стрелбищен комплекс? Ха! Та вие дори не можете да си представите на какво съм способен, ако пожелая да бъда терорист. Тези които отвличат самолети, за да се взривят в тях, или с тях, са деца в сравнение с мен. Ако пожелаех да сваля самолет, който каца и излита от това летище, ще го направя без да ми се налага да се доближавам дори до оградата му! С лекота мога да проуча било в Интернет, или като платя на някого за времето на отлитане, и кацане на това летище на който и да било самолет. С повече пари на когото трябва, мога да получа и точния поименен списък на всеки от тях, ако е необходимо. Чували ли сте за ракетния комплекс който се произвежда у нас "СТРЕЛА"? Тя има ракета с топлинно насочване и обсег на действие 2500м във вертикала и 4500м в хоризонтала. На черния пазар струва между 15000 до 20000 лева. Нищо пари нали? Трябва да открадна някой бус, да му сменя номерата от някоя морга и да изчакам самолетът да влезе в обсег, В даденото време само изкарвам "Стрелата" и самолета е свален, докато се усетят, че не е фойерверка, ще съм изчезнал. След което имам няколко варианта! Ако искам само да сваля самолета, ще запаля буса на някое трудно достъпно място и ще изчезна така както съм и дошъл. Ако ли пък бих искал да направя истински терор,  то няма да се спра до тук - ще паркирам буса на някое оживено място, като предварително съм го натъпкал с един тон селитра смесена с амоняк и ще сложа един капсул-детонатор които на едро струва до 200 лева с дистанционно управление, ще се паркирам на някое панорамно и безопасно място и когато дойде спец отряда, и се опита да щурмува - ще го взривя. Баммм... и имаше отряд - няма отряд. Всички сгради на около, ще са на парчета. Като сложа между чувалите метални неща като големи пирони, срязани на по 20 сантиметра винкели, големи метални топчета и каквото ми дойде наум. Ако паркирам и предварително по една кола пълна със същата взривна консистенция в близост до повечето полицейски поделения в столицата, ще извадя от строя една четвърт, до една трета от силите на реда.
И това може да е само началото, ако искам да превърна живота на една държава, или нация в ад. Ако имам и други подготвени и решени на всичко хора да изпълняват указанията ми, считайте че "УЖАС" ще е твърде слаба дума за това което може да причиним!!!
-А казвате, че не сте терорист! Откъде знаете за всичко това, а и с какви подробности описвате подобен добре обмислен замисъл.
-Просто съм любопитен, имам развито въображение и навярно леко  престъпен ум, но това не ме прави престъпник! Когато минава някой мъж с хубавата си жена по пътя и всеки първи мъж би искал да я чука, и си представя с подробности как го прави това, значи ли че е спал с нея. Това че някой знае как се прави бомба, или си представя, че убива някого, но не прави нищо лошо, не се занимава с експлозиви и убийства, няма как да го накажете правомерно за деяние което си е мислил само!
Може само да го следите докато направи нещо нередно, но няма човек който веднъж в живота си да  не е помислил как прави нещо нередно, дори да му се е искало да го направи, но не може да следиш всичките поради това.

Няма коментари:

НА ШИПКА ВСЬО СПОКОЙНАЕ

ИСТИНА ЛИ Е ТЕОРИЯТА НА КОНСПИРАЦИЯТА?